Afișări ale paginii săptămâna trecută

miercuri, 26 septembrie 2012

Operatiunea casa, episodul 1

Si a inceput...
Nu ne pricepem deloc, n-am renovat niciodata, nimic. Am mai mazgalit un perete de bucatarie, dar atat.
Am tras aer in piept, ne-am uitat unul la altul...si am montat televizorul. Nu se poate fara o stire, fara un Ponta. Daca Crinuletul iese din politica si noi stam cu bidineaua in mana. Pardon, cu pistolul, ca ne-am dotat corespunzator.

Prima reduta, dormitorul mare. Incarcam cu vopsea, reglam pistolul si la atac. Nu-i rau, peretele incepe sa prinda culoare.





 
Daaaaa, culoareeee. Ionescul si-a facut cruci.
- Faceti peretii deschisi!, zise el
- Ne-am saturat de alb, orice, numai alb sa nu fie.
De cand asteptam momentul sa facem ce vrem noi in casuta noastra. Asadar sa fie culoare. Experimentam, experimentam, vedem noi la final.
Camera dupa camera..in trei zile le-am dat gata. Mai avem doua holuri, dar deja nu mai reprezinta o provocare. Micii mesteri mari, noi suntem. Are cineva curajul sa ne cheme la ei acasa?
Si inca n-am epuizat talentele. Continuarea, in episodul 2.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu