Afișări ale paginii săptămâna trecută

duminică, 23 septembrie 2012

Operatiunea Casa, preambul

"Operatiunea Casa" este o misiune foarte importanta, de dimensiuni nationale as zice, pentru ca daca nu iese ce ne-am dorit sau credem ca ne dorim, o sa patimeasca tot neamul romanesc de la cuvintele de duh cu care-l vom proslavi.
Asadar, dupa lungi sesiuni de citit forumuri, cotrobait prin reviste de specialitate dupa inspiratie, ne-am decis: coloram noi peretii, renovam ce se poate si ce ne permitem din bugetul de austeritate.
Am luat la pas magazinele de vopseluri, de fapt ne-am oprit in primul pe care l-am vazut pe dreapta, doar nu era sa facem intoarceri bruste pe linia continua, si am inceput sa ne uitam la cutii. Nu stiu ce speram sa vedem, poate o zana buna care sa scuture bagheta si sa improvizeze niste nuante imprumutate din stivele de vopseluri.
- Sa-mi spuneti daca va pot ajuta cu ceva, zise ragusit o faptura plinuta. Clar nu era zana mea!
- Multumim, ne uitam. Si am continuat, probabil cu aceasi privire tampa, sa ne strambam la vopseluri.
Ne-a lasat ce ne-a lasat, dar probabil se vedea cat de neajutorati eram, iar apoi ne-a adus o paleta de culori intru inspiratia noastra.
Cu chiu, cu vai, am asociat cateva nuante (aici intervine de fapt ambitia mea de a nu folosi celebrul si anostul alb) si am zis ca fie ce-o fi.
Am plecat incarcati cu vreo 5-6 cutii si mai usori cu vreo cateva milioane (bani vechi, evident).
Le-am depozitat in "Casuta noastra"

si am inceput sa punem pe hartie ce ne mai trebuie. Clar ne intrasem in mana, stiam de trafaleti, smirghel , pana si de glet. Cum stie romanul sa le faca pe toate!!!
Cu ultimele puteri, ne-am dotam cu cele trebuincioase pentru renovare, pana si cu un Bosch pentru vopsit, spre marea incantare a partii masculine a echipei de vopsitori in devenire.
Am montat becuri, ca poate ne prinde noaptea pe carari colorate, am intins folia si evident am incercat si pistolul de vopsit.
Sa inceapa misiunea!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu