Afișări ale paginii săptămâna trecută

vineri, 28 septembrie 2012

Operatiunea casa, episodul 2

Dupa ce ne-am dezbracat de lavabilele multicolore, am inceput sa dezbatem subiectul episodului doi, parchetul.
Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, au aparut mici corecturi de facut, decaland planul initial. Asa ca am pus mana pe pistol si am inceput sa acoperim izbitorului roz bonbon din hol, culoare zamislita cu maiestrie de mine.
- Ce vina am eu ca n-a iesit bej? Acu' un pic de roz strica?
- Daaaa!!!

Revopsit cu injuraturile din repertoriu si trecut mai departe.
Inca un perete cu ceva vopsea decojita? Nici o problema, micii mesteri mari scot gletul si fac minuni.





Si intr-un final, reusim sa ajungem la parchet. Cu ce sa incepem? Cu micul dejun, evident. Tre sa avem mintea limpede. Nu stiam despre montatul laminatului parchet decat din reviste sau site-uri, dar si de la colegi binevoitori.

Sa ne fie de bine si sa trecem la lucruri serioase. Echipa de mesteri, calfe si zidari si cu Ionescul 10,  face totul ca la carte.













In speranta ca ne apucam de laminat pentru un ban cinstit, punem cu incredere prima placa de parchet. Si apoi a doua. Si a treia. Mergeeee!!!
Totul frumos pana la tocuri. Ne-am chinuit creierasii si am reusit sa gasim o solutie. Trecut si de usi, nu ne venea sa credem ca ajungem la ultima placa si gataaaa!!!















Aproape gata. Uffff, plinteleeee!!! Cine le-o mai fi inventat si pe-astea? N-a facut rau, dreptu-i, dar mai amanam un pic predarea lucrarii. Mai e si maine o zi!!!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu